Wednesday, April 20, 2011

petanda yg aku perlu lupakan dia

aku xtaw nk cita mcm mana,xtaw nk mula mcm mana.hanya aku jew taw sbb apa kami berpisah...tp apa yg semua owg lihat skng nie...kami pts sbb owg yg ke3.tp ada sbb disebalik cita ni semua..terlalu peribadi untunk aku critakan kepada umum.skng aku dh boleh mula trima hakikat bahawa jodoh kami mmg xpanjang.stakat bulan april 2011 ni jew.walaupun kami xbersama lag kenanangan tetap aku simpan.sbb kenangan bersama dia mmg paling terindah dalam hidup aku.mmg sukar nak aku lupakan.cinta dia ibarat cinta pertama aku yg hidup semula.tapi bukannya cinta pertama,dh yg ke brapa cinta dah.pas 1 1 kejadian dalam hidup aku blaku bulan april nie..mula2 aku berpisah ngn dia.....pas 2 segala galan data ttg diri dia yg pnh dia bg kat aku hilang cmm 2 jew sekelip mata.n last kejadian LOVE kat kunci moto aku mcm mana leh hilang aku pun xtaw la..love 2 tanda love kapel kami dekat aku ada dekat dia ada 1......semua 2 dh terang2 aku ptot lupakan dia.....tp aku xpnah lupa n xkan lupa kenangan bersama.......

No comments:

Post a Comment