Thursday, April 7, 2011

berakhir sudah.................

hampir genap 1taun hub aku dgn dia musnah dgn sekelip mata sja......aku mmg syg dia sgt2....dia lah segalanya bg aku..suka duka aku lalui bersama dia..xkira waktu.ujan panas kami tetap ada masa utk bersama..bab kata owg tua2 "xda jodoh nk buat mcm mana sabaq je la"ye la btl la cm 2..tp jodoh kita kena usaha.lau x usaha xda jodoh 2 nk mai sndiri....lau dh dapat usaha jga elok2 jodoh 2.tp xpala.asalkn dia bhgia dgn pilihan aty dia pun ckup la buat aku bhgia......"jika ada kesilapan ku maafkanlah diriku oh syg....dan izinkn aku bertanya mengapa kau berubah aty.kiranya kau ada pengantiku tetapi hidup mu xbhgia..rela ku memaafkn mu dan menerima mu syggg....walaupun atyku kau lukai..namun ku masih menyayangi kerna sehingga kini cintaku masih untuk mu."pntu aty ku sentiasa terbuka untuk ayu........

No comments:

Post a Comment